تیکت پشتیبانی

[supportcandy]​

سؤالات متداول

پاسخ سؤالات شما در رابطه با تیکت پشتیبانی

تیکت در واقع یک درخواست پشتیبانی رسمی هست که از سمت کاربر یا مشتری برای تیم پشتیبانی اهتمام ادبی (واحد آزمون‌های آنلاین) ارسال می‌شود و این بخش موظف است پس از دریافت تیکت با مشتری وارد مکالمه بشوند و مشکل او را برطرف کنند. در مرحله اول قوانین ارسال تیکت پشتیبانی را رعایت کنید، دو قانون کلی وجود دارد:

  1. قانون اول: برای هر سؤال یا مشکلی که دارید فقط یک تیکت پشتیبانی ارسال کنید و منتظر پاسخ ما باشید.
  2. قانون دوم: اگر پاسخگویی به تیکت شما کمی طول کشید، به این معناست که مشکل شما در حال بررسی هست و شما نباید دائماً تیکت مجدد ارسال کنید و درخواست کنید به تیکت شما سریع‌تر پاسخ داده شود.

اگر دو قانون گفته شده در بخش قبلی رعایت نشود اولویت پاسخگویی به تیکت شما در صف انتظار چند مرحله عقب می‌افتد و ممکن است که دیرتر از بقیه‌ی کاربران پاسخ بگیرید، یک نکته خیلی مهم هم وجود دارد که باید در هنگام ارسال تیکت آن را رعایت کنید یعنی مشکل یا سؤال خود را به‌صورت کامل به همراه جزئیات آن توضیح دهید یا حتی می‌توانید از مشکل پیش آمده عکس بگیرید و برای ما در تیکت بفرستید تا سریع‌تر متوجه مشکل شما بشویم.

برای ارسال تیکت باید در همین صفحه و در فرم «تیکت پشتیبانی» اطلاعات خود را در فیلدها وارد و ثبت‌نام کنید. اگر پیش‌تر ثبت‌نام کرده‌اید با وارد کردن نام کاربری یا ایمیل می‌توانید وارد شوید. اگر رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی «فراموشی رمز عبور» آن را بازیابی کنید. پس از ورود، دکمه‌ی «+ تیکت جدید» را بزنید و درخواست خود را ثبت کنید.

پس از ثبت درخواست و ارسال تیکت پشتیبانی، درخواست شما در صف بررسی قرار می‌گیرد و در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده می‌شود. توجه داشته باشید که در برخی موارد پاسخگویی به شما زمان‌بر خواهد بود و در این صورت از ارسال تیکت پشتیبانی مجدد، خودداری فرمائید. شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبوری که ایجاد کرده‌اید و هم‌چنین از طریق ایمیلی که ثبت کرده‌اید، همواره می‌توانید به تیکت‌های پشتیبانی خود دسترسی داشته باشید.